• Wydział Nawigacyjny
    • Kierunek: GEODEZJA I KARTOGRAFIA »
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowana specjalność:
          • geoinformatyka (G)
          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie

          Absolwenci specjalności geoinformatyka nabywają wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne prowadzenia działalności inżynierskiej w zakresie geodezji, kartografii oraz systemów informacji o terenie, a także posługiwania się nowoczesnymi technikami pomiarów geodezyjnych, satelitarnych, fotogrametrycznych i teledetekcyjnych. Znajdują zatrudnienie w przedsiębiorstwach wykorzystujących informacje geograficzne.

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowana specjalność:
          • geoinformatyka (G)
          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie

          Absolwenci specjalności geoinformatyka nabywają wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne prowadzenia działalności inżynierskiej w zakresie geodezji, kartografii oraz systemów informacji o terenie, a także posługiwania się nowoczesnymi technikami pomiarów geodezyjnych, satelitarnych, fotogrametrycznych i teledetekcyjnych. Znajdują zatrudnienie w przedsiębiorstwach wykorzystujących informacje geograficzne.

      • Studia doktoranckie
        • Kierunek: GEODEZJA I KARTOGRAFIA, przejdź do strony: link »
    • Kierunek: INFORMATYKA, przejdź do strony: link »
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowana specjalność:
          • informatyka morska (IM)

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowana specjalność:
          • informatyka morska (IM)
    • Kierunek: NAWIGACJA »
      nowa specjalność: żeglarstwo morskie
      NOWOŚĆ: NAVIGATION – STUDIA W JĘZYKU ANGIELSKIM
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 4-letnie (8 semestrów), oferowane specjalności:
          • transport morski (TM)*
          • połowy morskie (PM))
          • inżynieria ruchu morskiego (IRM)
          • pomiary hydrograficzne i oznakowanie nawigacyjne (PHiON)
          • ratownictwo (RAT) więcej ...
          • morskie systemy informatyczne (MSI)
          • eksploatacja jednostek pływających offshore (OFF)
          • transport morski i śródlądowy (TMiŚ)
          • górnictwo morskie (GM)
          • żeglarstwo morskie NOWOŚĆ!!
          • NAVIGATION – STUDIA W JĘZYKU ANGIELSKIM NOWOŚĆ!!

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Celem kształcenia na kierunku nawigacja jest zapewnienie studentom szerokich podstaw wiedzy z nautyki i innych powiązanych dziedzin nauki, pozwalających na elastyczność w dokonywaniu wyboru drogi kariery zawodowej. Program kształcenia obejmuje praktyki zawodowe morskie lub lądowe oraz specjalistyczne kursy i szkolenia.

          Absolwenci są przygotowani do pracy w charakterze oficerów pokładowych na statkach morskich i śródlądowych, w przedsiębiorstwach związanych z żeglugą międzynarodową. Mogą znaleźć zatrudnienie w służbach i flocie handlowej o wysokim stopniu specjalizacji, flocie połowowej, statkach pasażerskich, statkach offshore zabezpieczających pola naftowe, na wieżach wiertniczych i produkcyjnych, na nowoczesnych statkach specjalistycznych, hydrograficznych i badawczych. Mogą także zasilać lądowe służby eksploatacyjne, techniczne, administrację morską, instytucje klasyfikacyjne i służbę SAR.



          NOWOŚĆ

          Absolwenci Wydziału Nawigacyjnego specjalności Żeglarstwo morskie są dobrze przygotowani teoretycznie i praktycznie do pracy w charakterze oficerów pokładowych na statkach morskich, śródlądowych i jachtach morskich. Posiadają szeroką wiedzę z zakresu nautyki oraz praktyczne umiejętności posługiwania się nowoczesnymi urządzeniami i systemami nawigacyjnymi. Ich kwalifikacje zawodowe i kompetencje odpowiadają standardom międzynarodowej konwencji STCW.
          Znajdują zatrudnienie na jednostkach floty handlowej, pasażerskiej, przemysłowej i usługowej lub na specjalistycznych statkach badawczych. Mogą również zasilać kadrę przedsiębiorstw związanych z żeglugą międzynarodową, służbami eksploatacyjnymi, technicznymi, administracją morską lub instytucjami klasyfikacyjnymi.



          NOWOŚĆ

          Navigation – studia w języku angielskim. Przeznaczone dla osób pragnących osiągnąć perfekcyjną znajomość branżowego języka angielskiego, ułatwiającą przyszłą karierę zawodową. Opłata dla studentów polskich wynosi 2330 zł za rok nauki.



          1st year

          hrs/ week

          English

          3

          Navigation

          3.5

          Aids to Navigation

          3.5

          Health and Safety on Board Ships

          3

          Mathematics

          3

          Ship Construction and Stability

          2.5

          Physics

          2.5

          Computer science

          2

          Electrical and Electronic Engineering

          2

          Machine Construction and Engineering Graphics

          1.5

          Meteorology and Oceanography

          1.5

          Chemistry

          1

          Information Technology

          1

          Physical Education

          1

          Maritime Transport Security

          1

          Introduction to Economics

          0.5

          Safety of Navigation

          0.5

          Ergonomics

          0.5

          Transport Systems

          0.5

          Psychology of Human Behaviour

          0.5

          2nd year

          hrs/ week

          Navigation

          5.5

          Ship Construction and Stability

          4.5

          English

          2.5

          Aids to Navigation

          2

          Marine Communication

          2

          Cargo Handling

          2

          Maritime Law

          2

          Mathematics

          1.5

          Meteorology and Oceanography

          1.5

          Safety of Navigation

          1.5

          Ship Manoeuvring

          1

          Marine Environment Protection

          1

          Physical Education

          1

          Ship Surveys Maintenance and Repairs

          1

          Ship Management

          1

          Geographic Information System

          1

          Introduction to Maritime Sociology

          0.5

          Port Infrastructure

          0.5

          Technical Fleet Operation

          0.5

          Operation of Oil Tankers and Gas Carriers

          0.5

          Liner Shipping

          0.5

          Pilotage

          0.5


          3rd year

          hrs/ week

          sem.1

          sem.2

          Navigation

          5

          practical onboard training

          Maritime Search and Rescue

          4

          Marine Communication

          3

          Cargo Handling

          3

          Ship Safety

          3

          Ship Manoeuvring

          2.7

          English

          2

          Marine Power Plants

          2

          Automation

          2

          Ship Management

          2

          Ship Surveys Maintenance and Repairs

          2

          Ship Inspections

          2

          Aids to Navigation

          2

          Diploma Seminar

          1

          Physical Education

          1

          4th year

          hrs/ week

          sem.1

          sem.2

          Spanish (German)

          practical onboard training

          5

          Operation of Oil Tankers and Gas Carriers

          5

          Navigation

          4

          Operation of Bulk Carriers

          3

          Liner Shipping

          3

          English

          2

          Safety of Navigation

          1

          Physical Education

          1

          Intellectual Property Protection

          1

          Diploma Seminar

          1



          Pobierz program

      • Studia stacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • studia 1,5-roczne (3 semestry), oferowana specjalność:
          • - transport morski (TM)*

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Celem kształcenia na kierunku nawigacja jest zapewnienie studentom szerokich podstaw wiedzy z nautyki i innych powiązanych dziedzin nauki, pozwalających na elastyczność w dokonywaniu wyboru drogi kariery zawodowej. Program kształcenia obejmuje praktyki zawodowe morskie lub lądowe oraz specjalistyczne kursy i szkolenia.

          Absolwenci są przygotowani do pracy w charakterze oficerów pokładowych na statkach morskich i śródlądowych, w przedsiębiorstwach związanych z żeglugą międzynarodową. Mogą znaleźć zatrudnienie w służbach i flocie handlowej o wysokim stopniu specjalizacji, flocie połowowej, statkach pasażerskich, statkach offshore zabezpieczających pola naftowe, na wieżach wiertniczych i produkcyjnych, na nowoczesnych statkach specjalistycznych, hydrograficznych i badawczych. Mogą także zasilać lądowe służby eksploatacyjne, techniczne, administrację morską, instytucje klasyfikacyjne i służbę SAR.

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 4-letnie (4 sesje zjazdowe), oferowana specjalność:
          • transport morski (TM)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Celem kształcenia na kierunku nawigacja jest zapewnienie studentom szerokich podstaw wiedzy z nautyki i innych powiązanych dziedzin nauki, pozwalających na elastyczność w dokonywaniu wyboru drogi kariery zawodowej. Program kształcenia obejmuje praktyki zawodowe morskie lub lądowe oraz specjalistyczne kursy i szkolenia.

          Absolwenci są przygotowani do pracy w charakterze oficerów pokładowych na statkach morskich i śródlądowych, w przedsiębiorstwach związanych z żeglugą międzynarodową. Mogą znaleźć zatrudnienie w służbach i flocie handlowej o wysokim stopniu specjalizacji, flocie połowowej, statkach pasażerskich, statkach offshore zabezpieczających pola naftowe, na wieżach wiertniczych i produkcyjnych, na nowoczesnych statkach specjalistycznych, hydrograficznych i badawczych. Mogą także zasilać lądowe służby eksploatacyjne, techniczne, administrację morską, instytucje klasyfikacyjne i służbę SAR.

      • Studia niestacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • studia 2-letnie (2 sesje zjazdowe), oferowana specjalność:
          • transport morski (TM)*)
          • * planowane jest utworzenie grupy dydaktycznej z wykładowym językiem angielskim

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Celem kształcenia na kierunku nawigacja jest zapewnienie studentom szerokich podstaw wiedzy z nautyki i innych powiązanych dziedzin nauki, pozwalających na elastyczność w dokonywaniu wyboru drogi kariery zawodowej. Program kształcenia obejmuje praktyki zawodowe morskie lub lądowe oraz specjalistyczne kursy i szkolenia.

          Absolwenci są przygotowani do pracy w charakterze oficerów pokładowych na statkach morskich i śródlądowych, w przedsiębiorstwach związanych z żeglugą międzynarodową. Mogą znaleźć zatrudnienie w służbach i flocie handlowej o wysokim stopniu specjalizacji, flocie połowowej, statkach pasażerskich, statkach offshore zabezpieczających pola naftowe, na wieżach wiertniczych i produkcyjnych, na nowoczesnych statkach specjalistycznych, hydrograficznych i badawczych. Mogą także zasilać lądowe służby eksploatacyjne, techniczne, administrację morską, instytucje klasyfikacyjne i służbę SAR.

    • Kierunek: TRANSPORT »
      nowa specjalność: technologie systemów bezzałogowych
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowane specjalności:
          • inżynieria bezpieczeństwa transportu morskiego (IBTM)
          • technologie i systemy nawigacyjne (TiSN)
          • technologie systemów bezzałogowych NOWOŚĆ!!

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Studenci tego kierunku zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu funkcjonowania transportu morskiego, bezpieczeństwa żeglugi oraz nowoczesnych systemów nawigacyjnych i transportowych. Miejsca pracy absolwentów to instytucje i przedsiębiorstwa zajmujące się projektowaniem, eksploatacją i organizacją transportu i systemów transportowych, a także jednostki badawcze, techniczne i normatywne w zakresie rzeczoznawstwa, doradztwa i tworzenia przepisów.



          NOWOŚĆ

          Absolwent specjalności Technologie systemów bezzałogowych posiada doskonałą znajomość systemów komputerowych, umożliwiającą zarządzanie nowoczesnymi systemami bezzałogowymi eksploatowanymi w różnych środowiskach, bazami danych oraz samodzielne projektowanie i pracę w zespole programistycznym. Dobrze zna problemy współczesnej transmisji danych wykorzystywanych w systemach bezzałogowych. Wiedza z zakresu elektroniki i automatyki pozwala mu na dokonywanie samodzielnej diagnostyki, napraw i montażu sprzętu. Absolwent potrafi projektować systemy wspomagania nawigacji, zna ich funkcjonowanie oraz protokoły transmisji i wymiany danych.

          Miejsca pracy absolwentów specjalności to przedsiębiorstwa zajmujące się wdrażaniem, diagnostyką, projektowaniem, eksploatacją i organizacją systemów transportowych, a w szczególności jednostek bezzałogowych latających, nawodnych i lądowych.

      • Studia doktoranckie
        • Kierunek: TRANSPORT, przejdź do strony: link »
    • Kierunek: GEOINFORMATYKA »
      • Studia stacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
      • Studia niestacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
    • Kierunek: GEOINFORMATYKA (studia podyplomowe), przejdź do strony: link »
    • Kierunek: PILOTAŻ MORSKI (studia podyplomowe), przejdź do strony: link »
    • Kierunek: INSPEKCJE MORSKIE FSC, PSC (studia podyplomowe), przejdź do strony: link »
  • Wydział Mechaniczny
    • Kierunek: MECHANIKA I BUDOWA MASZYN »
      nowa specjalność: eksploatacja siłowni okrętowych i jachtów motorowych
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • (również studia w języku angielskim)
          studia 4-letnie (8 semestrów), oferowane specjalności:
          • eksploatacja siłowni okrętowych (ESO)
          • Kierunki dyplomowania:
            • układy napędowe z silnikami tłokowymi
            • napędy turbinowe
            • eksploatacja zbiornikowców
            • eksploatacja chemikaliowców
            • eksploatacja chłodnicowców
            • eksploatacja gazowców
            • komputerowe systemy sterowania siłownią okrętową
            • napędy turbinowe
            • eksploatacja siłowni okrętowych i jachtów motorowych NOWOŚĆ!!
          • diagnostyka i remonty maszyn i urządzeń okrętowych (DiRMiUO)
          studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowane specjalności:
          • diagnostyka i remonty maszyn i urządzeń okrętowych (DiRMiUO)
          • diagnostyka i remonty siłowni wiatrowych (DiRSW)
          • zarządzanie przemysłowymi systemami energetycznymi (ZPSE) – studia prowadzone wspólnie z Wydziałem Inżynieryjno-Ekonomicznym Transportu

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent specjalności eksploatacja siłowni okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, być zatrudniony w stoczniach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, oczyszczalnie ścieków, przepompownie.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty maszyn i urządzeń okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, w stoczniach i zakładach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, kopalnie, przepompownie, jako specjalista diagnostyk.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty siłowni wiatrowych posiada umiejętności niezbędne do zrozumienia zagadnień z zakresu budowy, wytwarzania i eksploatacji maszyn. Może być zatrudniony w zakładach wytwarzania, przesyłu i dystrybucji energii oraz w przedsiębiorstwach energetyki odnawialnej, nadzoru eksploatacji siłowni wiatrowych morskich i lądowych, w zakładach produkujących urządzenia elektryczne, elektrowniach i elektrociepłowniach, firmach produkujących konstrukcje wsporcze, osprzęt, urządzenia i układy izolacyjne.

          Absolwent specjalności eksploatacja okrętowych urządzeń napędowych i elektroenergetycznych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może być zatrudniony jako oficer mechanik na statku, w służbach dozoru technicznego armatorów, w służbach towarzystw klasyfikacyjnych i w służbach dozoru technicznego, przedsiębiorstwach przemysłu energetycznego.

          Absolwent specjalności ochrona środowiska w eksploatacji floty i portów może być zatrudniony w laboratoriach badawczych, instytucjach odpowiedzialnych za ochronę środowiska na różnych szczeblach administracji państwowej, w przedsiębiorstwach armatorskich, stoczniach, portach oraz w zakładach przemysłowych.

          Absolwent specjalności budowa i eksploatacja morskich systemów energetycznych otrzymuje wykształcenie specjalistyczne, odpowiadające potrzebom nowoczesnej floty i przemysłu maszynowego. Jest przygotowany do pracy w jednostkach badawczych, projektowo-konstrukcyjnych, do kierowania i rozwijania produkcji w przedsiębiorstwach przemysłu maszynowego i pokrewnych.



          NOWOŚĆ

          Absolwent specjalności eksploatacja siłowni okrętowych i jachtów motorowych posiada kwalifikacje niezbędne do nadzorowania i eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych oraz przygotowanie do bezpiecznej pracy na statku oraz jachcie motorowym w charakterze oficera mechanika okrętowego na poziomie operacyjnym i zarządzania. Dysponuje wiedzą z zakresu diagnostyki, remontów i eksploatacji siłowni okrętowych, maszyn i urządzeń energetycznych, instalacji przemysłowych oraz maszyn i układów mechaniki okrętowej.

          Przygotowany jest do pracy na statku, w stoczniach i zakładach produkcyjnych i remontowych, służbach technicznych towarzystw klasyfikacyjnych, służbach dozoru technicznego armatorów.

      • Studia stacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • (również studia w języku angielskim)
          studia 1,5-roczne (3 semestry), oferowane specjalności:
          • budowa i eksploatacja morskich systemów energetycznych (BiEMSE)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent specjalności eksploatacja siłowni okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, być zatrudniony w stoczniach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, oczyszczalnie ścieków, przepompownie.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty maszyn i urządzeń okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, w stoczniach i zakładach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, kopalnie, przepompownie, jako specjalista diagnostyk.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty siłowni wiatrowych posiada umiejętności niezbędne do zrozumienia zagadnień z zakresu budowy, wytwarzania i eksploatacji maszyn. Może być zatrudniony w zakładach wytwarzania, przesyłu i dystrybucji energii oraz w przedsiębiorstwach energetyki odnawialnej, nadzoru eksploatacji siłowni wiatrowych morskich i lądowych, w zakładach produkujących urządzenia elektryczne, elektrowniach i elektrociepłowniach, firmach produkujących konstrukcje wsporcze, osprzęt, urządzenia i układy izolacyjne.

          Absolwent specjalności eksploatacja okrętowych urządzeń napędowych i elektroenergetycznych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może być zatrudniony jako oficer mechanik na statku, w służbach dozoru technicznego armatorów, w służbach towarzystw klasyfikacyjnych i w służbach dozoru technicznego, przedsiębiorstwach przemysłu energetycznego.

          Absolwent specjalności ochrona środowiska w eksploatacji floty i portów może być zatrudniony w laboratoriach badawczych, instytucjach odpowiedzialnych za ochronę środowiska na różnych szczeblach administracji państwowej, w przedsiębiorstwach armatorskich, stoczniach, portach oraz w zakładach przemysłowych.

          Absolwent specjalności budowa i eksploatacja morskich systemów energetycznych otrzymuje wykształcenie specjalistyczne, odpowiadające potrzebom nowoczesnej floty i przemysłu maszynowego. Jest przygotowany do pracy w jednostkach badawczych, projektowo-konstrukcyjnych, do kierowania i rozwijania produkcji w przedsiębiorstwach przemysłu maszynowego i pokrewnych.

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 4-letnie (4 sesje zjazdowe), oferowane specjalności:
          • eksploatacja siłowni okrętowych (ESO)
          • Kierunki dyplomowania:
            • układy napędowe z silnikami tłokowymi
            • napędy turbinowe
            • eksploatacja zbiornikowców
            • eksploatacja chemikaliowców
            • eksploatacja chłodnicowców
            • eksploatacja gazowców
            • komputerowe systemy sterowania siłownią okrętową
            • elektroenergetyka okrętowa i systemy sterowania
        • 3,5-letnie studia na specjalnościach:
          • ochrona środowiska w eksploatacji floty i portów

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent specjalności eksploatacja siłowni okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, być zatrudniony w stoczniach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, oczyszczalnie ścieków, przepompownie.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty maszyn i urządzeń okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, w stoczniach i zakładach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, kopalnie, przepompownie, jako specjalista diagnostyk.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty siłowni wiatrowych posiada umiejętności niezbędne do zrozumienia zagadnień z zakresu budowy, wytwarzania i eksploatacji maszyn. Może być zatrudniony w zakładach wytwarzania, przesyłu i dystrybucji energii oraz w przedsiębiorstwach energetyki odnawialnej, nadzoru eksploatacji siłowni wiatrowych morskich i lądowych, w zakładach produkujących urządzenia elektryczne, elektrowniach i elektrociepłowniach, firmach produkujących konstrukcje wsporcze, osprzęt, urządzenia i układy izolacyjne.

          Absolwent specjalności eksploatacja okrętowych urządzeń napędowych i elektroenergetycznych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może być zatrudniony jako oficer mechanik na statku, w służbach dozoru technicznego armatorów, w służbach towarzystw klasyfikacyjnych i w służbach dozoru technicznego, przedsiębiorstwach przemysłu energetycznego.

          Absolwent specjalności ochrona środowiska w eksploatacji floty i portów może być zatrudniony w laboratoriach badawczych, instytucjach odpowiedzialnych za ochronę środowiska na różnych szczeblach administracji państwowej, w przedsiębiorstwach armatorskich, stoczniach, portach oraz w zakładach przemysłowych.

          Absolwent specjalności budowa i eksploatacja morskich systemów energetycznych otrzymuje wykształcenie specjalistyczne, odpowiadające potrzebom nowoczesnej floty i przemysłu maszynowego. Jest przygotowany do pracy w jednostkach badawczych, projektowo-konstrukcyjnych, do kierowania i rozwijania produkcji w przedsiębiorstwach przemysłu maszynowego i pokrewnych.

      • Studia niestacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • (również studia w języku angielskim)
          studia 2-letnie (2 sesje zjazdowe), oferowana specjalność:
          • budowa i eksploatacja morskich systemów energetycznych (BiEMSE)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent specjalności eksploatacja siłowni okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, być zatrudniony w stoczniach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, oczyszczalnie ścieków, przepompownie.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty maszyn i urządzeń okrętowych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może pełnić funkcję oficera w załodze maszynowej statków morskich, w stoczniach i zakładach remontowych oraz w działach utrzymania ruchu takich przedsiębiorstw jak: elektrociepłownie, papiernie, huty, porty, kopalnie, przepompownie, jako specjalista diagnostyk.

          Absolwent specjalności diagnostyka i remonty siłowni wiatrowych posiada umiejętności niezbędne do zrozumienia zagadnień z zakresu budowy, wytwarzania i eksploatacji maszyn. Może być zatrudniony w zakładach wytwarzania, przesyłu i dystrybucji energii oraz w przedsiębiorstwach energetyki odnawialnej, nadzoru eksploatacji siłowni wiatrowych morskich i lądowych, w zakładach produkujących urządzenia elektryczne, elektrowniach i elektrociepłowniach, firmach produkujących konstrukcje wsporcze, osprzęt, urządzenia i układy izolacyjne.

          Absolwent specjalności eksploatacja okrętowych urządzeń napędowych i elektroenergetycznych po uzyskaniu dyplomu oficera mechanika wachtowego może być zatrudniony jako oficer mechanik na statku, w służbach dozoru technicznego armatorów, w służbach towarzystw klasyfikacyjnych i w służbach dozoru technicznego, przedsiębiorstwach przemysłu energetycznego.

          Absolwent specjalności ochrona środowiska w eksploatacji floty i portów może być zatrudniony w laboratoriach badawczych, instytucjach odpowiedzialnych za ochronę środowiska na różnych szczeblach administracji państwowej, w przedsiębiorstwach armatorskich, stoczniach, portach oraz w zakładach przemysłowych.

          Absolwent specjalności budowa i eksploatacja morskich systemów energetycznych otrzymuje wykształcenie specjalistyczne, odpowiadające potrzebom nowoczesnej floty i przemysłu maszynowego. Jest przygotowany do pracy w jednostkach badawczych, projektowo-konstrukcyjnych, do kierowania i rozwijania produkcji w przedsiębiorstwach przemysłu maszynowego i pokrewnych.

      • Studia podyplomowe
        • roczne studia studia na specjalności:
          • Transport LNG i Eksploatacja Terminali, przejdź do strony: link »
    • Kierunek: MECHATRONIKA »
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • (również studia w języku angielskim)
          studia 4-letnie (8 semestrów), oferowana specjalność:
          • elektroautomatyka okrętowa (EO) link »
          • mechatronika systemów energetycznych, przejdź do strony: link »
          studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowana specjalność:
          • mechatronika systemów energetycznych (MSE) link »

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent specjalności elektroautomatyka okrętowa jest przygotowany do pracy wśród członków załóg obiektów pływających jako oficer elektroautomatyk okrętowy, w służbach dozoru technicznego armatorów, w służbach towarzystw klasyfikacyjnych, w stoczniach produkcyjnych i remontowych, w przedsiębiorstwach przemysłu okrętowego oraz innych zajmujących się wytwarzaniem i eksploatacją maszyn oraz układów mechatronicznych.

          Absolwenci specjalności mechatronika systemów energetycznych są przygotowani do zajmowania stanowisk pracy w stoczniach produkcyjnych i remontowych, w służbach remontowych przedsiębiorstw produkcyjnych, w służbach nadzoru technicznego przedsiębiorstw, w towarzystwach klasyfikacyjnych, jednostkach projektowych, konstrukcyjnych i technologicznych, związanych z przemysłem okrętowym i maszynowym oraz w jednostkach zajmujących się diagnozowaniem i serwisowaniem maszyn i urządzeń wraz z ich układami mechatronicznymi.

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 4-letnie (8 semestrów), oferowane specjalności:
          • elektroautomatyka okrętowa (EO)
          • mechatronika systemów energetycznych (MSE)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent specjalności elektroautomatyka okrętowa jest przygotowany do pracy wśród członków załóg obiektów pływających jako oficer elektroautomatyk okrętowy, w służbach dozoru technicznego armatorów, w służbach towarzystw klasyfikacyjnych, w stoczniach produkcyjnych i remontowych, w przedsiębiorstwach przemysłu okrętowego oraz innych zajmujących się wytwarzaniem i eksploatacją maszyn oraz układów mechatronicznych.

          Absolwenci specjalności mechatronika systemów energetycznych są przygotowani do zajmowania stanowisk pracy w stoczniach produkcyjnych i remontowych, w służbach remontowych przedsiębiorstw produkcyjnych, w służbach nadzoru technicznego przedsiębiorstw, w towarzystwach klasyfikacyjnych, jednostkach projektowych, konstrukcyjnych i technologicznych, związanych z przemysłem okrętowym i maszynowym oraz w jednostkach zajmujących się diagnozowaniem i serwisowaniem maszyn i urządzeń wraz z ich układami mechatronicznymi.

    • Kierunek: BUDOWA I EKSPLOATACJA MASZYN (studia doktoranckie), przejdź do strony: link »
  • Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu
    • Kierunek: LOGISTYKA »
      nowa specjalność: eksploatacja terminali kontenerowych
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowane specjalności:
          • logistyka przedsiębiorstw (LP)
          • logistyka i zarządzanie w europejskim systemie transportowym (LiZwEST)
          • informatyka w logistyce (IwL)
          • eksploatacja terminali kontenerowych NOWOŚĆ!!

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent tej specjalności jest profesjonalnie przygotowany do podejmowania optymalnych decyzji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, finansowymi i informacjami w przedsiębiorstwie. Potrafi diagnozować i rozwiązywać problemy oraz monitorować procesy gospodarcze, w tym transportowe; ma umiejętności projektowania procesów produkcyjnych i transportowych. Podejmuje decyzje strategiczne i operacyjne w zakresie funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji i zmienności otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego. Ma kompetencje umożliwiające podjęcie pracy w przedsiębiorstwach różnej wielkości, krajowych i międzynarodowych, także we własnych firmach (szczególnym obszarem preferencji są przedsiębiorstwa branży TSL). Może znaleźć zatrudnienie jako specjalista logistyki w przedsiębiorstwie, operator branży TSL, projektant i doradca zajmujący się logistyką, transportem i spedycją, ekspert logistyczny w jednostkach gospodarczych i administracyjnych.

          Posługuje się profesjonalnie językiem obcym, zwłaszcza angielskim, zna terminologię logistyczno-transportową oraz potrafi wykorzystać narzędzia informatyczne w zarządzaniu logistycznym przedsiębiorstwem.



          NOWOŚĆ

          Absolwenci specjalności Eksploatacja Terminali Kontenerowych posiadają ogólną wiedzę i umiejętności niezbędne do operacyjnego zarządzania w ramach wybranych podmiotów gospodarczych. Znają i rozumieją istotę zarządzania terminalami oraz zasady ich funkcjonowania. Rozumieją istotę podejścia systemowego i procesowego, zasady sterowania przepływami informacji, środków finansowych, zasobów ludzkich i materialnych, a także istotę obsługi klienta. Posiadają umiejętności organizowania i realizacji działalności operacyjnej, usprawniania zarządzania w obszarach funkcjonalnych, zarządzania specjalistycznymi funkcjami i procesami oraz doboru i szkolenia personelu w wybranych podmiotach gospodarczych.

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowane specjalności:
          • logistyka przedsiębiorstw (LP)
          • logistyka i zarządzanie w europejskim systemie transportowym (LiZwEST)
          • informatyka w logistyce (IwL)
          • eksploatacja terminali kontenerowych NOWOŚĆ!!

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent tej specjalności jest profesjonalnie przygotowany do podejmowania optymalnych decyzji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, finansowymi i informacjami w przedsiębiorstwie. Potrafi diagnozować i rozwiązywać problemy oraz monitorować procesy gospodarcze, w tym transportowe; ma umiejętności projektowania procesów produkcyjnych i transportowych. Podejmuje decyzje strategiczne i operacyjne w zakresie funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji i zmienności otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego. Ma kompetencje umożliwiające podjęcie pracy w przedsiębiorstwach różnej wielkości, krajowych i międzynarodowych, także we własnych firmach (szczególnym obszarem preferencji są przedsiębiorstwa branży TSL). Może znaleźć zatrudnienie jako specjalista logistyki w przedsiębiorstwie, operator branży TSL, projektant i doradca zajmujący się logistyką, transportem i spedycją, ekspert logistyczny w jednostkach gospodarczych i administracyjnych.

          Posługuje się profesjonalnie językiem obcym, zwłaszcza angielskim, zna terminologię logistyczno-transportową oraz potrafi wykorzystać narzędzia informatyczne w zarządzaniu logistycznym przedsiębiorstwem.

    • Kierunek: TRANSPORT »
      nowa specjalność: eksploatacja portów jachtowych
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • (również studia w języku angielskim)
          studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowane specjalności:
          • zarządzanie systemami transportowymi w Europie (ZSTwE)
          • eksploatacja portów i floty morskiej (EPiFM)
          • żegluga śródlądowa (ŻŚ)
          • logistyka transportu zintegrowanego (LTZ)
          • ubezpieczenia transportowe (UT)
          • ekologistyka (ET)
          • informatyka w transporcie (IwT)
          • eksploatacja portów jachtowych NOWOŚĆ!!

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwenci tego kierunku mają wiedzę z zakresu:
          • inżynierii ruchu transportowego,
          • inżynierii środków transportu,
          • analizy systemów transportowych,
          • zarządzania procesami eksploatacyjnymi,
          • logistyki transportu.
          Są specjalistami w zakresie nowoczesnego transportu ładunków, eksploatacji terminali transportu zintegrowanego i centrów logistycznych oraz organizacji zarządzania łańcuchem transportowym "dom–dom". Mają umiejętność wykorzystania technologii informatycznych w pracy zawodowej. Są przygotowani do pracy na stanowiskach kierowniczych w jednostkach eksploatacyjnych i projektowo-konstrukcyjnych transportu, logistyki i spedycji w podmiotach gospodarczych stanowiących ich zaplecze oraz w instytucjach związanych z szeroko pojętym transportem. Biegle posługują się zawodowym językiem angielskim. Posiadają możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.



          NOWOŚĆ

          Absolwenci specjalności Eksploatacja Portów Jachtowych uzyskują wszechstronną wiedzę w zakresie infrastruktury żeglarskiej oraz zarządzania nowoczesnym zapleczem turystycznym, umożliwiającą podejmowanie pracy zawodowej w jednostkach projektowo-konstrukcyjnych, administracyjnych, jednostkach eksploatacyjnych transportu. Przygotowani są do podejmowania pracy w firmach zarządzających marinami, przystaniami, itp. Posiadają dobrą znajomość wybranego języka obcego oraz umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii w pracy zawodowej.

      • Studia stacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • studia 1,5-roczne (3 semestry), oferowana specjalność:
          • systemy transportu zintegrowanego (STZ)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwenci tego kierunku mają wiedzę z zakresu:
          • inżynierii ruchu transportowego,
          • inżynierii środków transportu,
          • analizy systemów transportowych,
          • zarządzania procesami eksploatacyjnymi,
          • logistyki transportu.
          Są specjalistami w zakresie nowoczesnego transportu ładunków, eksploatacji terminali transportu zintegrowanego i centrów logistycznych oraz organizacji zarządzania łańcuchem transportowym "dom–dom". Mają umiejętność wykorzystania technologii informatycznych w pracy zawodowej. Są przygotowani do pracy na stanowiskach kierowniczych w jednostkach eksploatacyjnych i projektowo-konstrukcyjnych transportu, logistyki i spedycji w podmiotach gospodarczych stanowiących ich zaplecze oraz w instytucjach związanych z szeroko pojętym transportem. Biegle posługują się zawodowym językiem angielskim. Posiadają możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowane specjalności:
          • zarządzanie systemami transportowymi w Europie (ZSTwE)
          • logistyka transportu zintegrowanego (LTZ)
          • ekologistyka (ET)
          • żegluga śródlądowa (ŻŚ)
          • ubezpieczenia transportowe (UT)
          • eksploatacja portów i floty morskiej (EPiFM)
          • informatyka w transporcie (IwT)
          • eksploatacja portów jachtowych NOWOŚĆ!!

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwenci tego kierunku mają wiedzę z zakresu:
          • inżynierii ruchu transportowego,
          • inżynierii środków transportu,
          • analizy systemów transportowych,
          • zarządzania procesami eksploatacyjnymi,
          • logistyki transportu.
          Są specjalistami w zakresie nowoczesnego transportu ładunków, eksploatacji terminali transportu zintegrowanego i centrów logistycznych oraz organizacji zarządzania łańcuchem transportowym "dom–dom". Mają umiejętność wykorzystania technologii informatycznych w pracy zawodowej. Są przygotowani do pracy na stanowiskach kierowniczych w jednostkach eksploatacyjnych i projektowo-konstrukcyjnych transportu, logistyki i spedycji w podmiotach gospodarczych stanowiących ich zaplecze oraz w instytucjach związanych z szeroko pojętym transportem. Biegle posługują się zawodowym językiem angielskim. Posiadają możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.

      • Studia niestacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • studia 1,5-roczne (3 semestry), oferowana specjalność:
          • systemy transportu zintegrowanego (STZ)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwenci tego kierunku mają wiedzę z zakresu:
          • inżynierii ruchu transportowego,
          • inżynierii środków transportu,
          • analizy systemów transportowych,
          • zarządzania procesami eksploatacyjnymi,
          • logistyki transportu.
          Są specjalistami w zakresie nowoczesnego transportu ładunków, eksploatacji terminali transportu zintegrowanego i centrów logistycznych oraz organizacji zarządzania łańcuchem transportowym "dom–dom". Mają umiejętność wykorzystania technologii informatycznych w pracy zawodowej. Są przygotowani do pracy na stanowiskach kierowniczych w jednostkach eksploatacyjnych i projektowo-konstrukcyjnych transportu, logistyki i spedycji w podmiotach gospodarczych stanowiących ich zaplecze oraz w instytucjach związanych z szeroko pojętym transportem. Biegle posługują się zawodowym językiem angielskim. Posiadają możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.

    • Kierunek: ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI »
      • Studia stacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • 3,5-letnie studia na specjalnościach:
          • Zarządzanie Jakością Produkcji i Usług (ZJPiU)
          • Zarządzanie Innowacjami w Produkcji i Usługach (ZIwPiU)
          • Systemy Bezpieczeństwa w Produkcji i Usługach (SBwPiU)
          • Informatyczne Systemy Zarządzania Produkcją (ISZP)
          • Zarządzanie Przemysłowymi Systemami Energetycznymi (ZPSE)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji jest przygotowany do pełnienia funkcji kierowniczych i wykonawczych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych sektora TSL (transport, spedycja, logistyka), ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw gospodarki morskiej.

          Ma umiejętności wyznaczania optymalnych celów strategicznych i operacyjnych oraz skutecznej organizacji, koordynacji i kontroli wyznaczonych zadań produkcyjnych i usługowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych. Jest przygotowany do zarządzania procesami logistycznymi w europejskim systemie transportowym oraz zarządzania transportem zintegrowanym. Dysponuje wiedzą o przedsiębiorczości, zasadach prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, o etyce zarządzania oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w globalnej gospodarce. Posiada umiejętności z zakresu zarządzania i inżynierii produkcji, zdobyte w laboratoriach naukowych wyposażonych w użytkowe oprogramowanie oraz na praktykach krajowych i zagranicznych. Biegle posługuje się zawodowym językiem angielskim. Posiada możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.

      • Studia stacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • (również studia w języku angielskim)
          studia 1,5-roczne (3 semestry), oferowana specjalność:
          • logistyka i zarządzanie w europejskim systemie transportowym (LiZwEST)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji jest przygotowany do pełnienia funkcji kierowniczych i wykonawczych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych sektora TSL (transport, spedycja, logistyka), ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw gospodarki morskiej.

          Ma umiejętności wyznaczania optymalnych celów strategicznych i operacyjnych oraz skutecznej organizacji, koordynacji i kontroli wyznaczonych zadań produkcyjnych i usługowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych. Jest przygotowany do zarządzania procesami logistycznymi w europejskim systemie transportowym oraz zarządzania transportem zintegrowanym. Dysponuje wiedzą o przedsiębiorczości, zasadach prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, o etyce zarządzania oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w globalnej gospodarce. Posiada umiejętności z zakresu zarządzania i inżynierii produkcji, zdobyte w laboratoriach naukowych wyposażonych w użytkowe oprogramowanie oraz na praktykach krajowych i zagranicznych. Biegle posługuje się zawodowym językiem angielskim. Posiada możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.

      • Studia niestacjonarne pierwszego stopnia (inżynierskie)
        • studia 3,5-letnie (7 semestrów), oferowane specjalności:
          • zarządzanie jakością produkcji i usług (ZJPiU)
          • zarządzanie innowacjami w produkcji i usługach (ZIwPiU)
          • systemy bezpieczeństwa w produkcji i usługach (SBwPiU)
          • informatyczne systemy zarządzania produkcją (ISZP)
          • zarządzanie przemysłowymi systemami energetycznymi (ZPSE)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji jest przygotowany do pełnienia funkcji kierowniczych i wykonawczych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych sektora TSL (transport, spedycja, logistyka), ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw gospodarki morskiej.

          Ma umiejętności wyznaczania optymalnych celów strategicznych i operacyjnych oraz skutecznej organizacji, koordynacji i kontroli wyznaczonych zadań produkcyjnych i usługowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych. Jest przygotowany do zarządzania procesami logistycznymi w europejskim systemie transportowym oraz zarządzania transportem zintegrowanym. Dysponuje wiedzą o przedsiębiorczości, zasadach prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, o etyce zarządzania oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w globalnej gospodarce. Posiada umiejętności z zakresu zarządzania i inżynierii produkcji, zdobyte w laboratoriach naukowych wyposażonych w użytkowe oprogramowanie oraz na praktykach krajowych i zagranicznych. Biegle posługuje się zawodowym językiem angielskim. Posiada możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.

      • Studia niestacjonarne drugiego stopnia (magisterskie)
        • studia 1,5-roczne (3 semestry), oferowana specjalność:
          • logistyka i zarządzanie w europejskim systemie transportowym (LiZwEST)

          Rekrutacja Akademia Morska w Szczecinie
          Absolwent kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji jest przygotowany do pełnienia funkcji kierowniczych i wykonawczych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych sektora TSL (transport, spedycja, logistyka), ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw gospodarki morskiej.

          Ma umiejętności wyznaczania optymalnych celów strategicznych i operacyjnych oraz skutecznej organizacji, koordynacji i kontroli wyznaczonych zadań produkcyjnych i usługowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych. Jest przygotowany do zarządzania procesami logistycznymi w europejskim systemie transportowym oraz zarządzania transportem zintegrowanym. Dysponuje wiedzą o przedsiębiorczości, zasadach prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, o etyce zarządzania oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w globalnej gospodarce. Posiada umiejętności z zakresu zarządzania i inżynierii produkcji, zdobyte w laboratoriach naukowych wyposażonych w użytkowe oprogramowanie oraz na praktykach krajowych i zagranicznych. Biegle posługuje się zawodowym językiem angielskim. Posiada możliwości uzyskania certyfikatów potwierdzających znajomość języków obcych.

      • Studia podyplomowe
        • roczne studia studia na specjalności:
          • Zarządzanie i auditing w ochronie środowiska, przejdź do strony: link »
    • Kierunek: ZARZĄDZANIE I AUDITING W OCHRONIE ŚRODOWISKA (studia podyplomowe), przejdź do strony: link »